Διαχείριση μουσικής σε επαγγελματικούς χώρους

0
592

Επαγγελματική εμπορική μουσική για καφετέριες, μπαρ, εστιατόρια, events (γάμος, βάπτιση κά), super market και άλλους χώρους όπου οι απαιτήσεις είναι αυξημένες.

Μουσική στο έλεος υπαλλήλων και προσωπικών κριτηρίων?

Διαχείριση μουσικής.

Ο πελάτης σας, κάθε στιγμή που βρίσκεται στο κατάστημά σας, είναι μια περιουσία που πρέπει να αξιοποιήσετε, αφού για να τον προσελκύσετε έχετε δαπανήσει τεράστιους πόρους και προσπάθεια. Πληρώνετε για το εμπορικό σημείο και το μέγεθος του καταστήματος, πληρώνετε για το προσεγμένο περιβάλλον, την διακόσμηση, για την εκπαίδευση του προσωπικού σας και για πολλά άλλα. Πρέπει λοιπόν να αξιοποιείτε κάθε επίσκεψη στο μέγιστο δυνατό βαθμό.

Έχετε σκεφτεί να βαθμολογήσετε τον εαυτό σας για την μουσική που βάζετε στην επιχείρησή σας.

Η μουσική, θα σας βοηθήσει να ενδυναμώσετε την εμπειρία του πελάτη σας και να αυξήσετε την κατανάλωσή του, με τρόπους που περιγράφονται παρακάτω.

Σε μια σύγχρονη επιχείρηση, η δημιουργία ισχυρού εταιρικού προφίλ και η τόνωση των στοιχείων διαφοροποίησης σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, αποτελούν το θεμέλιο λίθο της επιτυχίας, της ανάπτυξης και των πωλήσεων.

Η μουσική επένδυση αποτελεί σύμφωνα με πλήθος διεθνών μελετών, ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του πλέγματος της εταιρικής ταυτότητας μιας εμπορικής επιχείρησης.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο πελάτης δεν μας προτιμά μόνο για τον καφέ ή το φαγητό … αλλά απ’ όλο το περιβάλλον.

Αυτό που ο πελάτης αποκομίζει είναι η συνολική εμπειρία από την παραμονή του στο κατάστημα και μέρος της εμπειρίας αυτής είναι και η μουσική.

Όσο πιο ολοκληρωμένη είναι αυτή η εμπειρία, όσο πιο συνεπής είναι σε σχέση με τις προηγούμενες, τόσο πιο δυνατό γίνεται το brand loyalty, η εμπιστοσύνη και η ισχυρή προτίμηση του πελάτη στο κατάστημά μας.

Ο μουσικός χαρακτήρας, ορίζει με τρόπο αποτελεσματικό, την πελατεία του κάθε καταστήματος. Είτε το κατάστημα είναι εμπορικό ή μια καφετέρια, η μουσική ορίζει ουσιαστικά και το κοινό στο οποίο απευθύνεται το κατάστημα.

Για το λόγο αυτό, είναι δυνατόν να επιλέξουμε τις πρωινές ώρες που ένας ηλικιωμένος θέλει να πιει έναν καφέ, να παίζει ήρεμα ελληνικά τραγούδια και μετά τις 12 πχ. το μεσημέρι η μουσική να αλλάζει μέχρι το βράδυ που συχνάζει η νεολαία. Αντίστοιχα, σε ένα νεανικό κατάστημα ρούχων, που θέλει να πιάνει το σφυγμό των νέων παιδιών, δεν είναι δυνατό να ακούγεται ένα τραγούδι παλιό.

Η μουσική, πρέπει πάντα να συμβαδίζει με τις προτιμήσεις του πελατολογίου και να τονίζει τα χαρακτηριστικά της μάρκας, να ισχυροποιεί το branding των καταστημάτων.

Ένα ακόμη βασικό στοιχείο που ενισχύει την εταιρική ταυτότητα, είναι η ομοιομορφία της μουσικής σε επιχειρήσεις που έχουν καταστήματα σε διάφορες περιοχές (αλυσίδες καταστημάτων).

Το χρώμα και τα διακριτικά του κάθε καταστήματος όπως η ονομασία, η ταμπέλα, ο φωτισμός, τα χρώματα, οι στολές του προσωπικού κλπ είναι τα ίδια, έτσι πρέπει και η μουσική να έχει τον ίδιο χαρακτήρα.

Αυτό που έχει διαπιστωθεί είναι πως οι περισσότερες επιχειρήσεις αφήνουν την μουσική στο έλεος των προσωπικών επιλογών τόσο των ίδιων των επαγγελματιών, όσο και των υπαλλήλων τους. Ιδιαίτερα δε σε καταστήματα εστίασης και αναψυχής, όπου εκατοντάδες πελάτες επισκέπτονται καθημερινά τον χώρο, η μουσική θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένη στο μέσο αλλά και στο εξειδικευμένο κοινό.

Τρομάζουμε αν φανταστούμε πως η επιλογή γίνεται με κριτήρια την ψυχολογική διάθεση και τα προσωπικά ακούσματα του υπάλληλου βάρδιας ή ακόμα και του ίδιου του υπευθύνου της επιχείρισης.

Iplus φροντίζει και σας παρέχει μουσική για να καλύψει ακριβώς τις ανάγκες σας.

Το σύστημα D.I.S.Play, περιέχει μια πολύ ενημερωμένη και επιλεγμένη μουσική συλλογή, άνω των 50.000 τραγουδιών.

Τα μουσικά κομμάτια επιλέγονται από επαγγελματίες μουσικούς παραγωγούς και DJ’s με μακρά πείρα.

Σχεδιάζουμε, καθορίζουμε και προσαρμόζουμε διαρκώς την μουσική υπηρεσία  σε κάθε σημείο,  χωρίς την διαρκή υποστήριξη με internet.  

Όλα τα μουσικά προγράμματα είναι διαφορετικά και σχεδιάζονται για κάθε πελάτη ξεχωριστά. Δεν πρόκειται για playlists αλλά για προγράμματα που διαμορφώνονται από το software, διαφορετικά κάθε ημέρα και για κάθε είδος μουσικής (σύστημα SONAR).

Το σύστημα D.I.S.Play, επιλέγει αυτόματα από τα λιγότερα παιγμένα τραγούδια, όχι με σειριακό τρόπο, εξασφαλίζοντας ότι το μουσικό πρόγραμμα θα είναι πάντα διαφορετικό και δεν θα κουράζει τους ακροατές.

Η ενημέρωση του συστήματος D.I.S.Play, σε ορισμένα μουσικά είδη, γίνεται κάθε εβδομάδα, όπως π.χ. στην κατηγορία mainstream, house, κλπ.

Το μουσικό πρόγραμμα διαμορφώνεται διαφορετικά για κάθε ημέρα (εβδομαδιαίος προγραμματισμός), για κάθε στιγμή της ημέρας (ημερήσιος προγραμματισμός), ενώ μπορούν να συνδυαστούν περισσότερες κατηγορίες (πχ. 20% από μια κατηγορία και 30% από μια άλλη και 50% από μια Τρίτη κ.ο.κ.)

Το σύστημα D.I.S.Play, αποτελεί την ολοκληρωμένη λύση για μουσική και εικόνα στα καταστήματα.

Πλεονεκτήματα D.I.S.Play

  • Εξασφάλιση απόλυτης νομιμότητας.
  • Δεν απαιτείται ή/και δεν επιτρέπεται καμία συμμετοχή του προσωπικού
  • Επιλογή από χιλιάδες τραγούδια και από κάθε είδους ρεπερτόριο. Όλες οι γνωστές επιτυχίες, ξένες και ελληνικές, αλλά και ειδικό ρεπερτόριο.
  • Επιλογή του είδους της μουσικής ανά ώρα και ημέρα ή ακόμη και του μίγματος που επιθυμείτε. Μοναδικό ρεπερτόριο για προσαρμοσμένο για το δικό σας target group
  • Διαθέσιμα, 10 διαφορετικά προγράμματα – διαμορφωμένα σύμφωνα με τις επιθυμίες σας – τα οποία μπορείτε να επιλέξετε ανά πάσα στιγμή.
  • Πλήρης και ταχύτατη διαχείριση διαφημιστικών
  • Χρησιμοποιείστε το tablet ή το smartphone σας για να επιλέξετε τα προγράμματα που επιθυμείτε, ασύρματα!
  • Δυναμική διαμόρφωση playlists, συνεχής αλλαγή του προγράμματος (επιλογή αυτόματα από τα τραγούδια που έχουν αναπαραχθεί τις λιγότερες φορές). Όχι πια επαναλήψεις!
  • Δυνατότητα διαμερισματοποίησης (διαφοροποίησης περιεχομένου και προγράμματος) σε διάφορα επίπεδα, μέχρι και σε επίπεδο καταστήματος (πχ. Μεγάλα-μικρά καταστήματα, γεωγραφική κατανομή, ανά brand name κλπ.)
  • Αρχική φόρτωση, τουλάχιστον 10.000 επιλεγμένων τίτλων
  • Απαλλαγή από την υποχρέωση αγοράς λειτουργικού συστήματος (software).
  • Αξιόπιστο λειτουργικό (Linux) που αποκλείει «κολλήματα» του υπολογιστή. Δεν απαιτείται καμία διαδικασία ούτε ειδικές οδηγίες χρήσης στο προσωπικό σας. Το μηχάνημα ανάβει και σβήνει με το πάτημα ενός κουμπιού.
  • Δικτυακή (μέσω Internet) ενημέρωση του προγράμματος με καινούρια τραγούδια κάθε εβδομάδα.
  • Δυνατότητα ενσωμάτωσης και προγραμματισμού αναπαραγωγής διαφημιστικών μηνυμάτων.
  • Αναλυτικά reports για την αναπαραγωγή των διαφημιστικών και του προγράμματος συνολικά.

Προσοχή:

Η συγκεκριμένη μουσική δεν σας απαλλάσσει από τις υποχρεώσεις του Ν. 2121/1993 και τις απαιτήσεις των Οργανισμών Συλλογικής Διαχείρισης (ΟΣΔ) για τα πνευματικά και συγγενικά δικαιώματα όσο αφορά την δημόσια εκτέλεση. Η δημόσια εκτέλεση αφορά τους χώρους που εκτελείται η μουσική.

Απαλλάσσεστε με την νόμιμη κατοχή μουσικού ρεπερτορίου (πειρατεία & φορολογικές παραβάσεις), καθώς το έχουμε νομιμοποιήσει εμείς (Dubbing).

Θυμίζουμε πως η κατοχή μουσικού ρεπερτορίου χωρίς παραστατικά αγοράς, εκτός της προσβολής των πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων (πειρατεία), αποτελεί και φορολογική παράβαση (απόκρυψη φορολογικών εσόδων και ΦΠΑ). Δείτε εδώ 

Για μουσική χωρίς δικαιώματα στους ΟΣΔ και τις δυνατότητες διαχείρισης, ακολουθείστε τον σύνδεσμο που εμπεριέχεται στην παρακάτω εικόνα.