Διαχείριση εικόνας σε επαγγελματικούς χώρους

0
563

Διαχείριση εικόνας

Λένε: “Μία εικόνα χίλιες λέξεις”. Πολλές εικόνες τι?

Η ψηφιακή σήμανση, προσφέρει ένα ευέλικτο εργαλείο στο λιανεμπόριο, μια πλατφόρμα άμεσων αλλαγών και προσαρμογών των προβαλλόμενων μηνυμάτων, ώστε να τραβάμε την προσοχή των πελατών, στα προϊόντα που εμείς θέλουμε.

Οι ψηφιακές οθόνες, παράγουν απτά αποτελέσματα και άμεση απόσβεση της επένδυσης, διότι η χρήση τους είναι:

  • Κοστολογικά αποτελεσματική. Οι αλλαγές στο περιεχόμενο, από το δημιουργικό, τη μεταφορά στο χώρο, την εφαρμογή του υλικού και την απασχόληση του προσωπικού, κοστίζουν απείρως λιγότερο από τις εκτυπώσιμες λύσεις. Η διαχείριση οθονών, εξαλείφει σχεδόν όλα τα παραπάνω κόστη.
  • Άμεση, χωρίς χρονική υστέρηση. Μπορείτε να αλλάζετε κάθε στιγμή το προϊόν, την τιμή, την ποσότητα, εύκολα και άμεσα. Μπορείτε να διαχειριστείτε είδη που έχουν μεγάλο υπόλοιπο ή λίγες μόνο ώρες μέχρι την ημερομηνία λήξης, σε καθημερινή βάση.
  • Ακόμη, ενσωματώνοντας στο μήνυμα, είδη από πολλά τμήματα του καταστήματος, ενθαρρύνουμε την κατανάλωση σε πολλαπλά είδη και γεμίζουμε περισσότερο το καλάθι.

Πραγματικά, δεν υπάρχει σύγχρονο κατάστημα χωρίς σύστημα διαχείρισης εικόνας. Όπως θα διαβάστε παρακάτω, τα οφέλη είναι πολλαπλά. Η αύξηση των πωλήσεων και η προώθηση της εικόνας του καταστήματος, εστιατορίου, ξενοδοχείου, γυμναστηρίου, Σ/Μ και πλήθους άλλων επιχειρήσεων, γενικότερα οπουδήποτε εξυπηρετούνται πελάτες η κυκλοφορεί πλήθος κόσμου, είναι βέβαιες.

Σε μια οθόνη, μπορούμε να προβάλουμε στατική εικόνα (δημιουργώντας έτσι μια διαχειριζόμενη αφίσα) HD 1080 ή ακόμη και να συγχρονίσουμε όλες μας τις οθόνες με το ίδιο σήμα (μέσω καλωδίωσης RF HD1080 ή HDMI πάντα σε ανάλυση HD1080)

Ακόμη, είναι δυνατή η χρήση Video Projector, σε αυτοκόλλητη αμμοβολισμένη επιφάνεια βιτρίνας, μετατρέποντας έτσι τη βιτρίνα μας σε ζωντανό show room.

Έρευνες δείχνουν ότι η επίδειξη ενός προϊόντος σε μια οθόνη, είναι αποτελεσματικότερη από την έκπτωση στο προϊόν.

Η έρευνα της Ogilvy, δείχνει ότι 29% των Αμερικανών, αγοράζουν παρορμητικά από κατηγορίες ειδών που δεν είχαν προγραμματίσει πριν μπουν στο κατάστημα, ενώ από αυτούς, το 24% είπαν ότι επηρεάστηκαν από εικόνες, μακριά από το διάδρομο του προϊόντος, 18% από επιτόπιες επιδείξεις του προϊόντος και μόνο 17% από προωθητικές εκπτώσεις.

Η έρευνα επίσης έδειξε ότι 39%, έχουν μια κατηγορία προϊόντος υπόψη τους αλλά επιλέγουν συγκεκριμένη μάρκα ενώ βρίσκονται ΜΕΣΑ στο κατάστημα, 31% από επιδείξεις προϊόντων, και 28% από ειδικές εκπτώσεις, ενώ μόνο 27% από άλλες προωθητικές ενέργειες (πχ 1+1 κλπ).

Σε κάθε περίπτωση, πάνω από τα 2/3 των καταναλωτών, είπαν ότι αγόρασαν κάτι παρορμητικά επειδή είδαν την προώθησή του σε μια οθόνη και λιγότεροι από το 1/3, λόγω τιμής.

Jack  Neff. Published on November 24, 2008.

Σε οθόνες μπορούν να διαφημίζονται προϊόντα και υπηρεσίες, ώστε να τονίζονται τα χαρακτηριστικά τους και η χρησιμότητα. Ακόμη, επικοινωνούμε ιδιότητες του προϊόντος, όπως στοιχεία σχεδίασης και στυλ, περιεχομένου και ιδιοτήτων του και φυσικά τιμής και προσφορών.

Οθόνες τοποθετούνται σε ράφια, ταμεία, ελεύθερα στο χώρο και βιτρίνες (ενημερώνουμε τους περαστικούς για προσφορές και νέες παραλαβές). Μπορούν να στηριχθούν στο έδαφος με κατάλληλες βάσεις, αλλά και να κρεμαστούν από την οροφή.

Στην αγορά των τροφίμων ειδικότερα, η οθόνη αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο διαφοροποίησης, σε μια αγορά με υπέρ πληθώρα προϊόντων και σχετικά κορεσμένη.

Ακόμη, με οθόνες κατάλληλα τοποθετημένες, μπορούμε να προβάλλουμε τους τιμοκαταλόγους μας και να τους ανανεώνουμε ανά πάσα στιγμή, χρησιμοποιώντας παράλληλα την οθόνη (ολόκληρη ή τμήμα αυτής) για οτιδήποτε άλλο θελήσουμε.

Oι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την ψηφιακή σήμανση για να:

– Γλυτώσουν χρόνο και χρήματα, αλλάζοντας τα έντυπα μέσα με ηλεκτρονικά
– Προβάλουν διαφορετικά αντικείμενα, με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πελατείας που είναι κάθε ώρα της ημέρας στο κατάστημα.
– Να προβάλουν προϊόντα που δεν πωλούνται εύκολα
– Κατευθύνουν τους πελάτες σε διαφορετικά σημεία του καταστήματος
– Εκπαιδεύσουν το προσωπικό κατά τις ώρες που είναι το κατάστημα κλειστό.
– Να αξιοποιήσουν τα κοινωνικά δίκτυα ώστε να ενθαρρύνουν την χρήση κουπονιών και άλλων στρατηγικών ανταμοιβής loyalty.

Digital Signage for QSRs – Quick Service Restaurants

Με δεδομένο ότι στα καταστήματα γρήγορου καφέ και φαγητού, η παραμονή μπροστά στον πάγκο παραγγελιών, είναι πολύ μικρή, οι καταναλωτές αποφασίζουν για το προϊόν που θα επιλέξουν, μέσα στο κατάστημα και όχι από πριν.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το μεγαλύτερο μέρος των αγορών μας σε τέτοια καταστήματα, είναι παρορμητικές (impulsive purchase). Αυτό απλά σημαίνει ότι οι πελάτες μας, είναι δεκτικοί στα μηνύματά μας και τις προτάσεις μας και ότι μπορούμε να επηρεάσουμε σε μεγάλο βαθμό την καταναλωτική τους συμπεριφορά.

Η εταιρία μας προτείνει, τη δημιουργία ζωντανών μενού επιλογών του πελάτη, σε κατάλληλα τοποθετημένες οθόνες, αντικαθιστώντας τα αυτοκόλλητα φωτεινά μενού, πάνω από τον πάγκο σερβιρίσματος. Τα πλεονεκτήματα από έναν ψηφιακό τιμοκατάλογο (Digital Signage for QSRs – Quick Service Restaurants) είναι τα παρακάτω:
  • Ο πελάτης βλέπει ζωντανά και λαχταριστά τα είδη και τις τιμές τους. Ο τιμοκατάλογος είναι πια μια ζωντανή εικόνα με κίνηση και ενδιαφέρον. Μπορούμε για παράδειγμα, δίπλα στην τιμή ενός χυμού, όχι μόνο να τον δείχνουμε, αλλά να προβάλλουμε (on rotation) και ένα μικρό βίντεο από την προετοιμασία του, με όλα τα λαχταριστά του υλικά!
  • Μπορούμε να προβάλλουμε τα νέα μας είδη ή όσα θέλουμε να προωθήσουμε.
  • Μπορούμε να αυξήσουμε, με την κατάλληλη στρατηγική, τη μέση δαπάνη ανά επίσκεψη.
  • Μπορούμε να αλλάζουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας τα είδη που είναι κατάλληλα για την κάθε στιγμή (πχ. Ζύμες το πρωί και σάντουιτς το μεσημέρι – απόγευμα ή ακόμη μια νέα σειρά σαλατών με χαμηλές θερμίδες κ.ο.κ.)
  • Μπορούμε να περνάμε εύκολα και σε καθημερινή βάση, στρατηγικές προώθησης και εκπτώσεων, καθώς και κίνητρα κατανάλωσης (πχ. Φαγητό + καφές ή σάντουιτς και donut σε bundle τιμή, σάντουιτς και χυμός με +1 ευρώ κλπ.)
  • Μπορούμε να δημιουργούμε προτεινόμενα μενού, αυξάνοντας την κατανάλωση και μέση δαπάνη.
  • Δημιουργούμε και επικοινωνούμε με ευκολία, προτάσεις ημέρας, από είδη που έχουμε μεγάλο στοκ.
  • Τρέχουμε άνετα και οικονομικά εβδομαδιαίες ή μηνιαίες προτάσεις μας (πχ. Μήνας φυσικού χυμού ή εβδομάδας καπνιστού τυριού – αλλαντικού) ώστε να διατηρούμε το ενδιαφέρον του καταναλωτή και να περνάμε μηνύματα για την αξία του ονόματός μας
  • Έχουμε τη δυνατότητα να μετατρέπουμε το κατάστημά μας, από στάση για σνακ, σε κατάστημα για μεσημεριανό γεύμα, προβάλλοντας στις οθόνες σχετικές προτάσεις για την συγκεκριμένη ώρα.
  • Τονίζουμε τη σημασία και αξία, σημαντικών τμημάτων μας που πολλοί δεν γνωρίζουν, όπως χυμοί, ζαχαροπλαστική, σνακ κλπ. , ώστε να προγραμματίζουν τις αγορές τους.
  • Τονίζουμε την εταιρική μας εικόνα και την παραγωγή των ειδών εντός του καταστήματος.
  • Δίνουμε μια ακόμη πιο σύγχρονη όψη στο κατάστημα και εντυπωσιάζουμε τον καταναλωτή, προσθέτοντας στην προστιθέμενη αξία της φίρμας μας και της εμπειρίας της κάθε επίσκεψης στο χώρο μας.
  • Αναλαμβάνουμε τη δημιουργία του σχετικού οπτικού υλικού post-production, σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρίας. Θα πρέπει να φτιαχτούν κάποια μόνιμα templates στα οποία προστίθενται και αφαιρούνται προϊόντα, άμεσα.

Με τη χρήση του συστήματος που προτείνουμε, η επιχείρηση κερδίζει, διότι:

  • Αποκτά κεντρικό έλεγχο των καταστημάτων
  • Εταιρική συνέπεια και ομοιομορφία
  • Επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα
  • Γρήγορη απόσβεση του συστήματος
  • Όμορφο και σύγχρονο περιβάλλον, πάντα συνδυασμένο με την κατάλληλη μουσική!

Δείτε : Διαχείριση μουσικής σε επαγγελματικούς χώρους – Music management