πρόταση συνεργασίας

0
160

Α. Διαχείριση ήχου

Α.1 Μουσική υπηρεσία από την AudioSparx και το RadioSparx.

Η Navarr Enterprises, Inc. με έδρα τις ΗΠΑ, είναι εταιρεία διαχείρισης μουσικών δικαιωμάτων.

Δραστηριοποιείται σε 76 χώρες προσφέροντας μουσικές υπηρεσίες τις οποίες χρησιμοποιούν οι μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο.

Ενδεικτικά σας αναφέρουμε:

στην Ελλάδα αντίστοιχα συνεργάζεται με πλήθος μικρών επιχειρήσεων, κυρίως στον χώρο της Εστίασης και της ψυχαγωγίας, αλλά και με εμπορικές επιχειρήσεις.

Ενδεικτικά σας αναφέρουμε:

Το νομικό πλαίσιο στην Ελλάδα σε σχέση με την προστασία των πνευματικών και συγγενικών δικαιωμάτων, επιτρέπει να αδειοδοτεί επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την μουσική υπηρεσία της.

Είναι ίσως η μοναδική υπηρεσία στην Ελλάδα, που παρέχει δυνατότητα στον χρήστη να απαλλάσσεται από τους υφιστάμενους Οργανισμούς Συλλογικής Διαχείρισης, στους οποίους πρέπει να καταβάλλουν αμοιβές για την άδεια δημόσιας εκτέλεσης.΄Ήτοι την κρατική ΕΥΕΔ, την ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (πνευματικά δικαιώματα) και σχετικά με την εύλογη αμοιβή (συγγενικά δικαιώματα) που εισπράττει ο GEA.

Αυτή η μοναδικότητα υφίσταται, καθώς ο νέος νόμος απαγορεύει σε Ελληνικές εταιρείες ή και Ευρωπαϊκές να διαχειρίζονται δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικά δικαιώματα που υπόκεινται σε υποχρεωτική συλλογική διαχείριση. (α.32, Ν.4481/2017).

Το νομικό πλαίσιο για την συγκεκριμένη δραστηριότητά μας περιγράφεται στην άδεια δημόσιας εκτέλεσης που χορηγεί (επισυνάπτεται). Σίγουρα όμως είμαστε στην διάθεση του νομικού σας συμβούλου για να του αναλύσουμε το αρκετά δύσκολο νομοθετικό περιβάλλον της χώρας μας.

H AudioSparx είναι ένα τμήμα της Navarr Enterprises, Inc. όπου παρέχει μουσικά έργα τα οποία διαθέτει προς πώληση. Την μουσική της AudioSparx έχουν ενσωματώσει οι μεγαλύτερες εταιρείες οπτικοακουστικών έργων, όπως η 20th Century Fox, η Warner Bros, η Disney, η Universal, το CNN, το BBC και άλλες.

Το RadioSparx είναι ένα τμήμα της AudioSparx, που παρέχει μουσικό ρεπερτόριο που το διαχειρίζεται η ίδια. Το ρεπερτόριο αποτελείται από 550.000+ τραγούδια, μεταδίδεται μέσω streaming, κατανεμημένο σε 290+ playlist οι οποίες έχουν την δυνατότητα διαμόρφωσης από τον χρήστη, ενώ παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα δημιουργίας νέων playlist, ανάλογες με το ύφος και την ταυτότητα της κάθε επιχείρησης. Η μουσική διανέμεται σε όλα τα υποκαταστήματα ταυτόχρονα, ή κατ’ επιλογή και με δυνατότητα χρονικού προγραμματισμού.

Για την αναπαραγωγή της μουσικής του RadioSparx, χρειάζεται σύνδεση στο διαδίκτυο, ένας υπολογιστής, ή ακόμα και ένα tablet χωρίς να επηρεαστεί η ποιότητα αναπαραγωγής. Οι απαιτήσεις στο δίκτυο είναι ελάχιστες, ενώ ακόμα κι αν υπάρχει διακοπή στο διαδίκτυο, το πρόγραμμα μπορεί να συνεχίζει ακόμα και για ώρες.

Α.2 Digital web marketing

Μέσω της πλατφόρμας του RadioSparx παρέχεται δωρεάν το πρόγραμμα διαχείρισης διαφημίσεων.

Ανάμεσα στην ροή της μουσικής, υπάρχει η δυνατότητα προγραμματισμού (με ελάχιστα κλικ) διαφημιστικών μηνυμάτων – προσφορών, τα οποία διαχέονται ταυτόχρονα σε όλα τα υποκαταστήματα, ή σε όσα επιθυμεί ο master account.

Πετυχαίνοντας έτσι:

Υπενθύμιση των προϊόντων που έχουν πιθανόν ξεχάσει. Ενημερώνουμε για τα προϊόντα και τις εκπτώσεις που θέλουμε να προωθήσουμε. Κατευθύνουμε τον καταναλωτή μας σε άλλα τμήματα του καταστήματος. Την ενθάρρυνση για την συμμετοχή του στις μελλοντικές προωθητικές ενέργειες της εταιρείας μας. (δημιουργία βάσης προσωπικών δεδομένων)

Β. Διαχείριση εικόνας

Λένε: “Μία εικόνα χίλιες λέξεις”.
Η ψηφιακή σήμανση, προσφέρει ένα ευέλικτο εργαλείο στο λιανεμπόριο, μια πλατφόρμα άμεσων αλλαγών και προσαρμογών των προβαλλόμενων μηνυμάτων, ώστε να τραβάμε την προσοχή των πελατών, στα προϊόντα που εμείς θέλουμε.

Οι ψηφιακές οθόνες, παράγουν απτά αποτελέσματα και άμεση απόσβεση της επένδυσης, διότι η χρήση τους είναι:

  • Κοστολογικά αποτελεσματική. Οι αλλαγές στο περιεχόμενο, από το δημιουργικό, τη μεταφορά στο χώρο, την εφαρμογή του υλικού και την απασχόληση του προσωπικού, κοστίζουν απείρως λιγότερο από τις εκτυπώσιμες λύσεις. Η διαχείριση οθονών, εξαλείφει όλα τα παραπάνω κόστη.
  • Άμεση, χωρίς χρονική υστέρηση. Μπορείτε να αλλάζετε κάθε στιγμή το προϊόν, την τιμή, την ποσότητα, εύκολα και άμεσα. Μπορείτε να διαχειριστείτε είδη που έχουν μεγάλο υπόλοιπο ή λίγες μόνο ώρες μέχρι την ημερομηνία λήξης, σε καθημερινή βάση.
  • Ακόμη, ενσωματώνοντας στο μήνυμα, είδη από πολλά τμήματα του καταστήματος, ενθαρρύνουμε την κατανάλωση σε πολλαπλά είδη και γεμίζουμε περισσότερο το καλάθι.

Μπορούμε να διαχειριστούμε την οποιαδήποτε προβολή σε οποιαδήποτε οθόνη και σε οποιοδήποτε σημείο θέλουμε. Ακόμα και στις προθήκες (βιτρίνες) χρησιμοποιώντας έναν projector σε τζάμι αμμοβολής, μετατρέποντας έτσι τη βιτρίνα μας σε ζωντανό show room.

Στην αγορά των τροφίμων ειδικότερα, η οθόνη αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο διαφοροποίησης, σε μια αγορά με υπερπληθώρα προϊόντων και σχετικά κορεσμένη.

Ακόμη, με οθόνες κατάλληλα τοποθετημένες, μπορούμε να προβάλλουμε τους τιμοκαταλόγους μας και να τους ανανεώνουμε ανά πάσα στιγμή, χρησιμοποιώντας παράλληλη οθόνη (picture in picture) και οτιδήποτε άλλο θελήσουμε.

Oι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την ψηφιακή σήμανση για να:

– Γλυτώσουν χρόνο και χρήματα, αλλάζοντας τα έντυπα μέσα με ηλεκτρονικά
– Προβάλουν διαφορετικά αντικείμενα, με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πελατείας που είναι κάθε ώρα της ημέρας στο κατάστημα.
– Προβάλουν προϊόντα που δεν πωλούνται εύκολα
– Κατευθύνουν τους πελάτες σε διαφορετικά σημεία του καταστήματος
– Εκπαιδεύσουν το προσωπικό κατά τις ώρες που είναι το κατάστημα κλειστό.
– Να ενθαρρύνουν την χρήση κουπονιών και άλλων στρατηγικών ανταμοιβής loyalty.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το μεγαλύτερο μέρος των αγορών σε τέτοια καταστήματα, είναι παρορμητικές (impulsive purchase). Αυτό απλά σημαίνει ότι οι πελάτες μας, είναι δεκτικοί στα μηνύματά μας και τις προτάσεις μας και ότι μπορούμε να επηρεάσουμε σε μεγάλο βαθμό την καταναλωτική τους συμπεριφορά.

Εμπειρία

Διαχείριση εικόνας εφαρμόζουμε στα καταστήματα ΚΟΤΣΟΒΟΛΟΣ σε όλη την Ελλάδα.

Επικοινωνία/πληροφορίες:

Γιώργος Πανουτσόπουλος

g.manager

iplus web services

[email protected] – τηλ. 6939870025

Επίσημος μεταπωλητής για την AudioSparx και το RadioSparx

Μουσική και ψυχολογία – Κατανάλωση.

“εκεί που τελειώνει η ισχύς των λέξεων, αρχίζει η μουσική” (Richard Wagner).

Μουσική και ψυχολογία.
Η μουσική είναι ένα κομμάτι στην ζωή μας που ρυθμίζει την διάθεση, αλλά και το συναίσθημά μας. Ο ήχος είναι ένα από τα πρώτα ερεθίσματα που λαμβάνουμε από πάρα πολύ μικρή ηλικία και αυτό μας ακολουθεί ως πολύτιμο δάνειο στη ζωή μας. Η ακοή είναι το πιο ευαίσθητο όργανο, ενώ ο λόγος και η ομιλία αναπτύσσονται μέσα από αυτή. Γι’ αυτό τον λόγο λοιπόν ένα πάρα πολύ μεγάλο κομμάτι της διαφήμισης στηρίζεται σε αυτή. Τα μουσικά ερεθίσματα αρκετές φορές λειτουργούν σαν σειρήνες, που μας παρασύρουν στον καταναλωτισμό. Το εμπόριο έχει πάντα σαν βάση εκτός της εικόνας, την μουσική. Το μάρκετινγκ έχει εντρυφήσει στην ψυχολογία του καταναλωτή, καταλήγοντας μέσα από έρευνες στο συμπέρασμα ότι αυτό που είναι απαραίτητο, είναι η πληροφορία και τα μηνύματα να περνούν πολύ πιο εύκολα μέσα από την μουσική.

Έρευνες: Η μουσική αυξάνει την κατανάλωση

  • Η έρευνα του Miliman (1982), κατέδειξε ότι μουσική υπόκρουση, οποία υπάρχει σαν καθεστώς στα σούπερ-μάρκετ, επηρεάζει το ρυθμό με τον οποίο κινείται ουρά των πελατών. (Organising Music – Cambridge university press)
  • Η έρευνα των Γαλλικών ΟΣΔ SPRE,  SACEM και της εταιρείας MOOD MEDIA έδειξε ότι:

• Το 80% των πελατών επιθυμούν να κάνουν τις αγορές τους με τη συνοδεία μουσικής.
Από τα super markets έως τα κομμωτήρια και στα καταστήματα μόδας η μουσική έχει την πιο άμεση επιρροή στην ατμόσφαιρα του χώρου της επιχείρησης οπότε και στις πωλήσεις της.
• Το 71% των Γάλλων καταναλωτών δηλώνει ότι χωρίς μουσική δημιουργείται θλιβερό κλίμα, ενώ σχεδόν 6 στους 10 ενοχλούνται από τον φυσικό ήχο της σιωπής μέσα στα καταστήματα.

Το 92% των ερωτηθέντων παραδέχονται ότι η μουσική συμβάλλει στην καλή διάθεση (Έρευνα IPSOS Οκτώβριος 2013) και το 85% δηλώνει ότι εκτός από καλή διάθεση, η μουσική τους δίνει και τρομερή ενέργεια.
Το 71% των επαγγελματιών της Γαλλίας χρησιμοποιούν μουσική στην επιχείρησή τους και το 76% από αυτούς χρησιμοποιούν τη μουσική για να δημιουργούν μια θετική και ευχάριστη ατμόσφαιρα στους χώρους τους, ενώ το 53% απλά για να επιτρέπουν στους καταναλωτές να περνάνε όμορφα.
• Το 75% των επαγγελματιών εκτιμούν ότι η μουσική είναι απαραίτητη για την επιχείρησή τους.

• Επαγγελματίες και πελάτες συμφωνούν ότι η μουσική βελτιώνει την εμπειρία τους μέσα σε ένα κατάστημα. Η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών, περισσότερο από 80% επιβεβαιώνουν ότι προτιμούν να υπάρχει μουσική μέσα στον χώρο της επιχείρησης και το 92% των επαγγελματιών δηλώνουν πως χρησιμοποιούν μουσική για να κάνουν ευχάριστη και την απλή επίσκεψη των καταναλωτών στην επιχείρησή τους.

Υπεύθυνοι αυτής της έρευνας δηλώνουν “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι από αυτά τα αποτελέσματα, διότι επιβεβαιώνουν την αύξηση των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν μουσική στους χώρους τους και φυσικά επαναδεικνύουν τη σημασία της μουσικής στις επιχειρήσεις. Η μουσική συνεχίζει να είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας των επιχειρήσεων για να προσεγγίζουν τους καταναλωτές τους.”

Το 89% αναφέρει ότι η μουσική είναι ένα στοιχείο-κλειδί για την επαγγελματική απόδοση των υπαλλήλων και το 96% δηλώνει ότι είναι βασικό στοιχείο της καλής τους διάθεσης.
• Το 61% των υπευθύνων των υπαλλήλων δίνουν σημασία στο στοιχείο της μουσικής. Αυτό το ποσοστό υποδηλώνει ότι οι διευθυντές υποτιμούν σε σχέση με τους ίδιους τους υπαλλήλους το πλεονέκτημα της μουσικής. Αναγνωρίζουν μεν αυτά τα πλεονεκτήματα, αλλά απλά ως ένα στοιχείο καλύτερης επίδοσης στην εργασία.

Δυο ερευνητικές περίοδοι με και χωρίς μουσική.
Στην περίοδο χωρίς μουσική
• το 63% των πελατών επισήμαναν αμέσως την απουσία της μουσικής και θεώρησαν ότι επιβαρύνεται η ψυχολογία τόσο των πελατών όσο και των υπαλλήλων.

Η μουσική βελτιώνει έντονα την ποιοτική εμπειρία μέσα στον χώρο εργασίας.
Το 70% των πελατών βρίσκουν ότι είναι ευχάριστο να ακούν μουσική όταν κάνουν ψώνια στο super market.
• Ο συνολικός χρόνος παραμονής στα καταστήματα αυξάνονται κατά τουλάχιστον 9% όταν υπάρχει μουσική.
Το 16% των πελατών επισήμαναν, επίσης, αυθόρμητα ότι το προσωπικό ήταν πιο ευγενικό και ευχάριστο με μουσική.

Για την έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 2000 συνεντεύξεις πελατών-καταναλωτών και 525 με διευθυντές καταστημάτων, cafe-bar, κομμωτηρίων, πολυκαταστημάτων, καταστημάτων ένδυσης, εστιατορίων, super markets. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την IPSOS Media κατά το διάστημα 28/10/2013 -04/11/2013.

Οικονομικά οφέλη – Προσφορά

Λαμβάνοντας υπόψιν την υποχρέωση καταβολής αμοιβών για την δημόσια εκτέλεση εκπροσωπούμενου ρεπερτορίου και στους τρεις Οργανισμούς Συλλογικής Διαχείρισης (ΕΥΕΔ-ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ-GEA) και υπολογίζοντας το κόστος που προκύπτει από τα δημοσιευμένα αμοιβολόγια τους προκύπτει:

Για ένα κατάστημα συνολικού εμβαδού

Με την χρήση των υπηρεσιών της AudioSparx και του RadioSparx